dimecres, 13 de juny del 2012

Un nou començament

16 DE JUNY DE 2012

Desprès de molt intentar arribar a un 24/7 i vista la teva vagueria i desídia, s’han acabat els miraments, comença a partir d’avui una nova etapa,  sense límits i sense exclusivitat, si estàs disposat a fer-ho tens d’omplir aquest qüestionari i entregar-me’l el dia del sopar juntament amb una carta i un currículum súper detallat de la teva trajectòria dins del mon BDSM.

En quant ens seiem, et pujaràs els camals dels pantalons, t’obriràs la bragueta i et trauràs la polla
Durant tota la nit mantindràs una actitud totalment submisa i pendent de la Meva persona, demanaràs permís per a tot, mantindràs les mans a sobre els genolls mentre no estiguis menjant.
Durant el sopar parlarem sobre les teves respostes, dels límits que vulguis tenir i si JO els accepto, en resum del nou tipus de relació que sorgirà a partir d’aquest dia.
 Les errades comeses durant la nit, seran anotades a la llibreta i es contabilitzaran al taxi de tornada, en quant entrem a la finca seran cobrades en forma de bufetades i azots als ous.
A l’entrar a casa, aniràs a l’habitació i et trauràs la roba de mascle, et posaràs de genolls davant de la finestra i les mans al clatell, esperant la meva arribada, on t’entregaré els estris necessaris per a complir les normes d’aquesta nova etapa i per agrair-me tots els detalls que he tingut amb la teva miserable persona, agafaràs el plug amb les dues mans dient el següent(espero que ho memoritzis):
A partir d’aquest moment , deixo de ser una persona lliure per aspirar a ser un mes dels seus esclaus i solament respondre al nom de porc, perquè es l’únic que em mereixo.
I en aquest moment te’l ficaràs d’un sol cop al cul, sense miraments i començaràs a despullar-me i a donar-me tot allo que JO em mereixo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada